Der skete en fejl. Kontakt os venligst på telefon eller mail.
Content & SoMe Marketing til MyEpi
Kundecase | Myepi
Præsentation af MyEpi
Når man lever med epilepsi, er der tre hovedudfordringer, som påvirker ens dagligda.
1. Bekymringen for, at en person med epilepsi kan få et anfald uden nogen til stede for at hjælpe.
2. Hukommelsesproblemer, som ofte følger med diagnosen, og som kan føre til glemsomhed, især når det kommer til at tage medicin.
3. Mangel på information om en persons tidligere anfaldshistorik fra lægens side.
Disse udfordringer kan løses ved hjælp af MyEpi, en gratis app til personer med epilepsi. MyEpi registrerer automatisk epileptiske anfald og sender straks besked til pårørende med nøjagtig placering via GPS. Derudover hjælper platformen brugeren med at føre en anfaldskalender og huske medicinindtaget ved at sende påmindelser.
Præsentation af casen
MyEpi havde et klart mål: at nå ud til mennesker, der er berørt af epilepsi, og gøre deres app til en succes. Før lanceringen af MyEpi-appen indledte vi et strategisk samarbejde, hvor vi udviklede en omfattende markedsføringsstrategi baseret på en dybdegående analyse af målgruppen, konkurrenterne og branchetendenserne.
Vores mål var tydeligt: at opnå 500 appdownloads inden for de første 3 måneder efter lanceringen. Her tænkte vi straks at de sociale medier ville være et fantastisk talerør for MyEpi. Ved hjælp af content, storywriting, humor og en anderledes tilgang til markedsføring har vi sammen med MyEpi skabt en række videoer, der har tiltrukket opmærksomhed og skabt eksponering for CEO Jakob, der nu anses som selve ansigtet på MyEpi-brandet.
Med vores skræddersyede strategi og samarbejde har MyEpi opnået sine mål og fået succes med at nå ud til den rette målgruppe. Vi ser frem til fortsat at styrke MyEpi's tilstedeværelse og hjælpe flere mennesker, der er berørt af epilepsi, med deres app.
Sådan løste vi det
Vi har opnået bemærkelsesværdige resultater for MyEpi ved at hjælpe dem med at nå over 600 aktive brugere. Dette er et stort skridt i retning af deres mission om at støtte og hjælpe mennesker, der lever med epilepsi, og deres pårørende.
Vores omhyggelige strategiarbejde og kreative tilgang til markedsføring har ikke kun hjulpet med at nå dette imponerende antal brugere, men det har også bidraget til at øge opmærksomheden omkring MyEpi som en pålidelig og værdifuld ressource inden for epilepsi-samfundet.
Med over 600 brugere har MyEpi bevist, at deres løsninger er værdsat og tiltrækker den rette målgruppe. Vi er glade for at have været en del af deres succes indtil videre og ser frem til at fortsætte med at hjælpe dem med at realisere deres store planer for virksomheden.
Ved at klikke på "Godkend alle cookies" accepterer du, at der gemmes cookies på din enhed for at forbedre webstedsnavigation, analysere webstedsbrug og støtte vores marketingindsats.